Paintball Guns and Gear forums banner

1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
Joined
·
2,162 Posts
Discussion Starter #1
Just found out about it from my friends mom... after 9 months of searching and prayers, she is alive... this totally freaked me out but im happy that she is alive.

Questions/Comments/Info?
 

·
Registered
Joined
·
2,162 Posts
Discussion Starter #3
omg... its all over the news right now, check out the news channels... she was taken out of her home in Salt Lake City about 9 months ago...
 

·
NORTHCOAST HARDCORE
Joined
·
6,318 Posts
yea, i thought she would be dead, that lady (can't remember her name) that disapeared on xmas is dead, i garuntee it. she is lucky to be alive, that guy that took her is a retard, y wold u drive around with ur captive?
 

·
Registered
Joined
·
949 Posts
I was in colorado when this was happening so it was right next door. It was really scary. I don't know why, but that case stuck out more than any of the others. I prayed for her constantly for like two weeks. Then I kinda lost hope. God answers prayers!Even when you lose hope.:)
 

·
Registered
Joined
·
2,162 Posts
Discussion Starter #9
=( =( =( TeamDBT... u brought a tear to my eye just now... ive never seen teamdbt open up like that... thats sig worhty:D that whole thing is freaky tho.. can u imagine how happy her parents must of been... if u were a parent like that and u didnt see ur daughter for 9 months and u pretty much believed she was dead than all of a sudden she shows up... id have a heart attack of happiness!:p
 

·
Registered
Joined
·
949 Posts
Yeah, that's what comforted them. People say stuff to make themselves happy even if they don't think they're true. But if they were christian's they would of known they're daughter would of been in a good place either way eventually.

Thanks DJS2!!!!:D
 
D

·
Guest
Joined
·
0 Posts
hmm that smart chick is kinda hot...

yeah that would be screwy, your daughter is gone for 8 months (yes 8 not 9) an then they find her... lazy/usless chick didnt try to get anyway any sooner.. god you had 8 months there must have been some time you could have left.. meh.. yeah that would be screwy though.
 

·
Registered
Joined
·
949 Posts


What did you say D_smalls?:D j/p, she is kinda of cute. But I'm more happy that she is alive.
 
D

·
Guest
Joined
·
0 Posts
OH DEAR GOD! SWEET JESUS! MUST BURN SKIN! no man i musta seen the wrong footage or some much newer footage cuz dear god she looked nothing like that. oh man... i feel... dirty....
 

·
Registered
Joined
·
2,247 Posts
Oh hey, another factor why she didn't try to escape, Stockholm Syndrom perhaps? For you idiots out there Stockholm Syndrome is where the captured sympathizes with thier captor, basicly she begins to agree with the guy from the stress of being kidnapped.
 

·
Registered
Joined
·
274 Posts
DJS2 said:
Just found out about it from my friends mom... after 9 months of searching and prayers, she is alive... this totally freaked me out but im happy that she is alive.

Questions/Comments/Info?
Yeah man. i was watching the news when they first said that she was found alive. What they never did say, though, is if she had been raped, and I doubt they will say until a long time.
 

·
Registered
Joined
·
185 Posts
I was gonna post a thread on this but DJS2 beat me to it

The reason that this individual kidnapping was a big deal was because it was in Salt Lake City and everyoen there is mormon so no one thinks that anything like this would happen there. I can't wait till that kidnapper is burning in hell.
 
1 - 20 of 24 Posts
Top