Paintball Guns and Gear forums banner

1 - 18 of 18 Posts

·
Registered
Joined
·
1,288 Posts
Discussion Starter #1
Yep i'll be heading to new york till next thursday with my school band. Were using a bus...24 hour ride! whoooo...my friend will have a porta DVD player so we dont have to watch only PG movies. I know were badass. It'll be fun im geussing, so i wont be here for awhile, like anyone cares lol. NO paintballing there tho...which sucks. Never been to the east coast before, it'll be an experiance. Plus the hotel is a 4 star pimp palace.
 

·
Banned
Joined
·
474 Posts
cool dude, the last time i went on a band trip was in 7th grade and then i realized band is gay (no offense) but we went to florida and sleeping on that bus was a pain in the arse, i couldnt even extend my legs
 

·
Banged
Joined
·
5,579 Posts
as long as your sitting with some fine young ladies a 24 hour bus ride aint that bad.... ohh, wait, your in band...... well i guess mabee you can pay an extra seat for a hooker
 

·
Gone Forever
Joined
·
1,547 Posts
New York or New York City?

I went to NYC, coolest place I've ever been in my life. We stayed a block from Times Square, and two blocks from the Dave Letterman show.

Next summer we're going to England, Whales, and Scotland. We're playing in a medival church too. Fun.
 

·
Premium Member
Joined
·
16,148 Posts
dont be surprised when you see military personell EVERYWHERE, ny is on the alert right now.

Oh, and dont talk to the hobos, because they never stop talking
 

·
Its never lupus
Joined
·
9,169 Posts
NYY said:
Oh, and dont talk to the hobos, because they never stop talking
dude down here you dont even have to even look at the hobos for them to talk to you, and they always tell stories on how they died by going off a cliff or something.
 

·
Premium Member
Joined
·
16,148 Posts
when i was at the car show a few months ago, some hobo started yelling at me, and not even in english, it was just yelling jibberish. My dad threatened to kick the crap out of him if he didnt keep walking, and the guy left
 

·
Registered
Joined
·
52 Posts
New York isnt that bad. Although i'm upstate, i dont think NYC is on alert right now. You probably wont see any military personel at all. Unless its a boat or something. Chances are your probably going to go right past where i live. If you do happen to see a sign that says "Corning" going through NY, you'll be reminded of me ^_^. Lots of land around here for paintballing especially.
 

·
Registered
Joined
·
1,288 Posts
Discussion Starter #14
Well im back now, lots of stuff I saw. Really, really, really, really big. 19 hour bus ride=hell. We had Tom, the metrosexual tour guide, lol he was cool. Looking off the empire state building is really cool. I got a fake rolex as a souvanier(sp), those bums are crazy nukkas. Bought a lighter that came with a crack pipe. Went to TRL, basically right outside the window, pretty cool. Never seen the show, heard of it, pretty cool lol. If you saw the monday one, I was right in front of the kid that flicked off the camera. Cool beans eh?
 

·
Registered
Joined
·
523 Posts
chromekilla said:
as long as your sitting with some fine young ladies a 24 hour bus ride aint that bad.... ohh, wait, your in band...... well i guess mabee you can pay an extra seat for a hooker
yea band=nerds and no hot girls


o and i was just in NYC (seeing as i go there a lot cuz my dad works there and my aunt live there and i dont live far) and there were no military personell at all so i dont kno what ur talkin about NYY.

but i mean it should be a good experience for u if u havent been there be4 but for me its normal since im there so much
 

·
Holy ****ing Asscrackers!
Joined
·
6,721 Posts
I'm on the other side of the country.

TRL is a total bullsh!t teenie-bopper show with ugly girls that say they requested this song cuz, like, it's like so cool, and they, like, totally love it!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
I'm sure that if they showed you flipping the bird on that show the MTV execs would have shat themselves and threw themselves out the window cuz of Janet Jackson's bullsh!t stunt that ruined everything good on TV and radio. Stupid whore.
 
1 - 18 of 18 Posts
Top