Paintball Guns and Gear forums banner

1 - 20 of 32 Posts

·
Registered
Joined
·
728 Posts
you know you are gonna be asked if you were shaving your face right??? ANyway that sucks man have done it several times myself. hope it heals
 

·
Moderator
Joined
·
12,110 Posts
IF half the men in your town use a dildo then... nevemind its christmas.

Anyways... I've never cut myself shaving, nor have I ever gotten razor (razer? nah razor) burn. I want a norelco though. Shaving with a razor takes too long, and time I don't have.
 

·
Registered
Joined
·
728 Posts
the new mach 3 vibrating one actually works pretty well just gotta make sure you use the right kinda cream.

As far as shaving other places we have had that discussion before. I swam for 6 years and was 5th in the state so I know how that works. Luckily never cut myself doing that.
 

·
Registered
Joined
·
4,779 Posts
weird, no arm hair is girly man. we've got a coach that shaves like every hair... sucks tho...
 

·
Registered
Joined
·
329 Posts
i just got a Braun electric one, works pretty good. How far is that across your nuckle?
looks all the way to me.

Try sticking your thumb in a 7000 Rpm Cpu fan. It came from a Thermaltake Volcano 7cu+ fan. It was 60mm. Man did it bleed and hurt. I went in about 1/2 cm. and about quarter a way in my thumb.

I would get pics, but im one of the few people without a digi cam.
 
1 - 20 of 32 Posts
Top